lurade

Snacka om att det är dålig stämning här hemma nu, mamma är skit arg. Kan knappt äta.

Men för en gångs skull inte på mej :P

Kan säga att jag förstår henne också, efter som jag känner henne så skulle hon aldrig gå med på 5 år. Till och med jag skulle protestera då. Vi känner oss nog mest lurade.. och sen åker man väll inte och köper frysmat och man ska träffa sin ”extra” mamma och hjälpa henne och förklara? Vad är det för stil lixom? För allt hon har ställt upp.

Men men, antar att världen fungerar så. Det är bara synd att världen kan förändra människor på ett sånt sätt. Det är verkligen synd och skam.



Kommentarer
Postat av: emmy

vad har hänt? :o

2009-08-26 @ 14:27:31
URL: http://eemmyy.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för dom orden vivi. Nästa gång kan du väl ta det med mej personligen innan du smutskastar mej offentligt. Speciellt när smutskastningen även är felaktig!!! Jag har ALDRIG lurat er, har aldrig haft nån anledning.

2009-08-27 @ 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0