massa skivor

Har bara varit hemma och tagit det lugnt idag.

Letade efter en skiva nyss till ett av mina gamla spel, självklart hittade jag ju inte den skivan men hittade fan massa andra. Fick bara en klump i halsen och i magen över vissa. En skiva har jag letat efter i typ 2år. Hittade också råttatouille filmen. Har precis kollat på den, det är konstigt att man ibland efter vissa filmer inte kommer ihåg ett skit. I o för sej är det ju inte konstigt att jag inte minns ett skit av den här filmen. Jag och 2 andra drog till gbg för att kolla på den och eftersom jag ville vara fin och tog på mej mina nya klackisar så satt jag och hade ont i fötterna hela bion. Men i o för sej så var det något annat som distraherade mej också. Men det är ju skit samma nu. Fast det var väldigt mysigt att åka bort och käka och sen gå på bio med (då) 2 väldigt närstående.

 


Blev bara sugen på denna låten


ska ta och rota lite till bland alla skivor..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0