min nya hårfärg

Jag tror att jag inte tycker om min nya hårfärg.. har inte riktigt bestämt mej. Tycker att den är rätt tuff. Men det var ju inte så som jag ville ha den. Och det ser olika ut i olika ljus hela tiden. I hallen är den röd, i badrummet lila och utomhus rostfärgad. Väldigt normalt.. och så här ser den ut på kort;

 

 

Vet inte om jag vill behålla den för mina ögon blir så konstiga. Jag brukar tycka att jag har fina ögon, brukar få komplimanger för dom också ibland. Men nu är dom ju bara förjävliga.

 

Vi får se hur jag gör. Är rätt sugen just nu på att dra det kolsvart och ha i massa svarta extensions och så några kritvita och knallröda. Eller så drar jag kolsvart utan hår förlängning med illröda slingor.. jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0