nonchalanta

Har precis varit ute i det ruskigt fina vädret, eller inte fint. Fan va kiligt att det regnar. Uppe i sthlm är det tydligen as fint. Men jag vet någon som gillade det i alla fall, Lady. Hon blev helt tokig! Synd att jag inte tog med mig kameran! Man blir så glad när man ser henne springa omkring.

 

Jag blir vansinnig på företag osv. som ljuger.

Det var någon jävel som ringde mej mitt uppe på en psykologi lektion och frågade om jag ville bli medlem i något. Jag som var as stressad sa bara ja ja när hon sa att jag inte behövde binda mej eller betala något för första paketet. Hon lovade mej det. Tänkte att man skulle passa på när det var gratis, haha. Sen när jag hade fått första paketet så avsa jag mej medlemskapet och skulle inte få några mer paket. Men sen en dag så plumsade ett paket ner i brevlådan ändå. Så jag mailade dom och frågade hur jag skulle göra. Om det bara var att skicka tillbaka dom eller så. Men jag får inget svar. Så jag skickar ett till mail efter ett tag och ber dom svara för att jag inte vet hur jag ska göra. Får inget svar då heller. Igår såg jag att inbetalnings datumet hade gått ut och att det nu troligtvis gick till inkasso så jag skickade dom det här mailet:

 

”Nu är detta tredje mailet som jag skickar till er och jag hoppas att ni nu har tid att svara. Börjar att bli riktigt förbannad på att ni är så nonchalanta och ignorerar mej.

Jag sa upp mitt medlemskap för längesen och nu för ett litet tag sen har jag fått ett till. När jag blev medlem så gjorde jag väldigt klart för mej att inget var bindande och att jag skulle kunna säga upp det när som helst utan att få ett till paket. Och den som jag pratade med lovade mej det.

Jag tänker inte sitta här och betala för en produkt som jag inte tycker är bra. Tyvärr så funkade inte era rakhyvlar på mig utan det blev ett dåligt resultat och det är därför som jag sa upp medlemskapet.

Jag känner mej lurad om jag nu ska sitta här och betala för något som jag gjorde klart för att jag inte skulle ha mer.

 

Ska jag skicka tillbaka paketet bara eller hur ska vi lösa detta?

Hoppas att ni svara mej den här gången. Mvh”

 

Tycker att det är så dålig stil och jag tänker absolut inte betala för något sådant här.

 

Men nu måste jag kila och ta ut kycklingen och dom rostade grönsakerna ur ugnen.

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0