pundare

Harry Pottson filmen var rätt så bra. Men satt och var irriterad för att dom inte tog med så mycket. Dom förklarade inte så bra och dom missade dom flesta av mina favorit detaljer. Så detta var nog den sämsta Potter filmen jag sätt. Blev rätt irriterad på slutet.

Jag är glad att sista filmen ska komma i 2 delar, för dom kan inte skippa all ”fakta” där i. fast tror även att den kommer bli en flopp.

 

Efter filmen drog jag, Sanna och Pörsy (sanna kom till mig mitt i filmen.) ute med Lady och flumma och hade as skoj, i alla fall ända tills vi blir på hoppade av ett par jävla (troligtvis) pundar puckon. Tyckte att det var lite läskigt faktiskt när dom 2 stod och anklaga oss för skit som vi inte ens har gjort. Ena värka fan stenhög och gick på både Sanna och Pörsy. Pörsy åkte fan till och med på ett stryptag. Moget säger jag. står och kallar oss fjortisar, horor, omogna osv. medan dom själva beter sej så. Jävligt moget!

Men sen ska man ju inte provocera folk som har tagit droger så vi försökte hålla det lugnt. Lady skulle ju börja skydda oss men trodde att han skulle få värsta flippet och sparka ihjäl henne och sen nocka var och en av oss om hon hoppade på och bet honom innan han gjorde något mot någon av oss så jag fick ju lugna ner henne. Men duktig är hon : ) så hon fick beröm sen. Om han hade gjort något så skulle det ju vara självförsvar och då är det skit samma, då skulle hon få göra vad hon ville, och inte för att man skulle lyckas få henne att inte göra något om han hade gjort något allvarligt och ingen lugna ner henne.

Hade det vart en vanlig jävla tjej och kille som inte var på tända så skulle dom ju åkt på däng på dirr så fort dom puttade. Men lycka till att få ner en påtänd människa om du inte är det själv.

 

Men nu orkar jag inte hålla på och skiva en novell,

Ska vara uppe med Pörsy till i alla fall 6, för hon kan inte gå och lägga sej för hon ska upp 5 i morgon bitti. Ingen stor idé att lägga sej nu och sen försova sej.

 

Tjing på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0