självupptagen

Varför är allt folk alltid så självupptagna och alltid antar att man skriver om dom?

Världen kretsar inte kring er, jag skriver ”er” för att det alltid är så med olika personer, så fort man skriver något.

 

Men just till den som skrev nu.

Detta var ”your mistake” som du så fint kallar det. Du behöver inte använda min blogg som ett klotterplank precis som du gjorde på fb. Är det något viktigt så råkar du ha mitt nummer.

Jag tänker inte ta en diskussion med dej för jag orkar inte med en lång föreläsning, för jag får inte ut något vättigt av det ändå. Det handlar inte om att jag är feg eller något. Jag är inte rädd för att ta en diskussion med dej. Det handlar om att jag väljer att lägga min tid på något viktigt och stimulerande istället. Fortsätt med ditt så fortsätter jag med mitt.

 

Och som jag ständigt måste påminna alla om. Min blogg handlar om saker ur min synvinkel. Det finns inte en människa som ser saker på exakt likadant sätt som en annan. Vi alla har olika uppfattningsförmågor.

Sluta säga att jag ska köra den riktiga versionen. För min blogg är som sagt min synvinkel på livet.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Men varför har du då kommentarer om ingen får berätta vad dom tycker & tänker om ditt inlägg? Du måste förstå att folk reagerar på det du skriver. Jag tänker inte vara den som ringer, jag bara kommenterade. Det måste folk få göra.

Punkt slut.

2009-08-04 @ 15:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0