Skillnaden mellan killar och tjejer

Idag har jag funderat lite på skillnaden mellan killar och tjejer.

Jag tror definitivt att killar snackar lika mycket som tjejer, bara att dom gör det på ett så mycket snyggare sätt. Plus att dom inte ältar mellan varandra så mycket som vi gör. Om t.ex. en tjej har hållit på med en kille ett tag men sen går hem med en annan kille så berättar killen för sina närmaste vad som hände lixom och typ slänger in ett jävla hora och han bryr sej inte om den andra killen alls. Medan om det hade varit tvärt om så är den andra tjejen en jävla hora, man sitter och snacka och vrider och vänder, den andra tjejen kan råka illa ut, killen får i slutändan inte alls lika mycket skit som random tjejen, sen vet hela stan om det.

 

Jag tror att killar är mer den typen som får ut det snabbt och sen är det över lixom. Men tjejer är oftast så långsynta och grubblar så mycket. Sen finns det ju självklart killar som är det också och tjejer som släpper skiten på dirr. Men hur vanligt är det?

Om alla bara kunde släppa skit saker snabbt så skulle det nog vara behagligare att leva, både för en själv och alla andra.

 

Jag kanske är helt ute och cyklar nu? Men jag uppfattar saken såhär i alla fall. Sen vet jag också att vissa inbillar sej att dom är på ett visst sätt. Men när det väl kommer till kritan så är dom ju precis som alla andra.

 

Varför måste 97 % av Sveriges befolkning vara precis som alla andra för? Jag är så trött på detta. Jag skulle vilja träffa någon som vågar vara sej själv, är ärlig och har massor av egenskaper som inte är vanligt på packet som finns i Borås. Skjut mej tack

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0