snorkla i Karibien och i stora barriärrevet

Har precis varit med Sarah, tog först en lång, välbehövlig promenad sen var det tjöt på min balkong som gällde. Gött att göra något fast man inte orkar :P

 

Kom på att jag skulle vilja ha ett jobb som man bara känner ”yes, jag ska jobba idag” på morgonen. Men hur lätt är det? Jag skulle i alla fall vilja veta vad jag vill jobba med. Ovisheten är jobbig. Jag vill åka till LA och ta en engelska kurs, gå på collage i Miami med en musik inriktning och ta en grabbarna grus kurs i Ayia Napa. Men det kostar ju som fan. Annars skulle jag vilja resa jorden runt och bara strö jobba lite här och var. Men hur fan får man dom jobben? Tänk bara att backpacka eller vad det nu heter. Fy fan va coolt!

Någon som är sugen på att sponsra mej?

 

Jag vill leva livet snabbt och till max.

Vem vet om jag dör om 2 år?

Fatta vad jag ångrar mej om jag inte har gjort något vättigt då utan bara har jobbat. Fan va pissigt. Jag vill åka omkring i världen och bara leva, festa och softa. Jag vill ligga på en strand i Malaysia och käka en mjukglass. Jag vill snorkla i Karibien och i stora barriärrevet. Jag vill åka till ön som ligger på andra sidan jorden som jag alltid glömmer namnet på där dom har så underbara, sällsynta växter och djur.

Men varför ska allt vara så dyrt?  Måste man ha stenrika föräldrar för att komma någon vart och ha roligt eller?

 

Jag vill få ut något av livet. Innan jag skaffar min familj på 15 ungjävlar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0