Special skola

Hittade en gammal skiva med bilder från när jag gick i 9an på tåget.

Blev ju utslängd från Daltorp efter 8an så jag fick typ börja på en ”special skola” eller vad dom nu vill kalla de. Dom sa att dom skulle samla Borås 12 värsta tjejer där uppe. Men vadå värsta? Tycker att vi var helt ok. Hade i alla fall as kul där uppe även om jag inte fick så mycket gjort. Haha ^^ här kommer några bilder:

 

Vi skulle måla oss efter böcker och så. Vilket slutade med att alla utom jag lånade tågets normala smink och jag satt och kladdade själv. Haha ^^ ja ska ju jämt va värst

 

Jag är halvklar med målningen. Gissa vad jag skulle bli? *asg*

 

Första och ända gången jag åker skidor. Jag var så klantig i liften så jag ramlade nog 4-5 gånger innan jag kom upp i backen. Fattade ju inte att man bara skulle luta sej mot den grejen, alla andra såg ju ut att sitta ner. Snacka om att alla garva

 

Herregud, att man inte har hjälm när man åker skidor! Blir ju rädd när jag ser detta. 

 

ÄSTAGÅRD:

 

Efter en lång bilresa

 

 

 

 

 

 

 

 

Ästagård var en jävligt rolig resa med gyttjebadning och hela paketet. Har många roliga minnen från det stället. Som när vi ”rymde” från dom andra och träffade några killar istället osv.asg

 

ignorera finnen på nosen

 

 

Mycket mycket minnen. Vilka jävla bråk vi hade och vilka jävla skratt vi delade. As grymt.

Försöker leta genom mer skivor för jag vill hitta musikvideorna som vi gjorde. Hade varit kul att kolla på dom igen. Vi hittade alltid på sådana roliga saker där uppe.

 

Det var pest då men nu i efterhand ser man vad det betydde egentligen.

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad liten på bilderna mot vad du är nu hehe, ja kan vara svårt att gå i vissa lågklackade också haha ! <3

2009-08-11 @ 12:31:03
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0