Spelpjäser

Vet ni vad?

Jag trodde faktiskt inte att man hotade en vän eller en fördetta vän eller någon som över huvud taget hade varit ens vän en gång i tiden. Trodde inte att någon skulle kunna sjunka så lågt. Detta visar ju bara mer och mer på manipulation, falskhet och tjejspelet.

Jag blir så trött.

 

Jag vill faktiskt bara leva mitt liv.

Jag vill ha så jävla roligt som jag oftast har nu jämt.

Vet ni vad jag tror är ett tecken på äkta vänskap? Det är när man kan ligga och as garva även när man har tråkigt. Det är dom som man kan öppna sej för. Det är när skratten överstiger irritationshalten. Det är när man bara kan sitta på en bänk, utanför en pizzeria, mitt i natten och as garva nästintill hela tiden. Utan att akta sej för att flytta spelpjäsen fel.

 

Jag är såå jäävla trött på det här tjejspelet.

Varför kan inte alla vara sej själva för? Man passar in där man passar in.

Även om spelet kan vara jävligt underhållande ibland.

Men det är väll inte meningen att man ska ha sina vänner som spelpjäser, utan sina fiender.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Du pratar om falskhet, som om att du är dne perfekta hela tiden? nej vivi det är du inte. Om det är mig du menar som är falsk så vet jag ju vad du har tyckt den sista tiden. & vem har hotat dig? försök inte säga att jag har hotat dig isånafall. Det vore mer än patetiskt. Du är dne som har varit bitter & bara huggt såfort man har försökt prata med dig, du bara klagar såfort man gjorde något eller sa något. Så innan du börjar lägga skit på andra så kolla över ditt egna beteende för jag har inte kört någon falskhet, manipulation. Saken är enkel jag tröttnade på att ta skit från dig. & detta handlar inte om någon facebook eller någon respekt. Jag orkade bara inte mer. Du klagade alltid på mig, vad man än gjorde så var det fel. & när man försökte prata med dig om det så blev du sur. Men det var allt jag hade att säga. Din blogg, men du borde ju vara lite mer ärlig om det du skriver om. Speciellt om det är mig du menar, är det inte mig du menar så fine, my mistake. För du målar ut mig som en falsk person som bara manipulerar min omgivning & du vet mycket väl att det är inte jag. Så mycket jag har ställt upp för dig, gett dig, min ärlighet gentemot dig. bevisas ju här att så har du inte tyckt, för du kan inte börja tycka så för att jag blev sur & hade en åsikt.

2009-08-04 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0