svamp plock

Fick inte tag på så överdrivet mycket svamp. Hade as tur på första stället men inte på dom andra.. men det duger i alla fall. Brukar plocka senare på året och plocka tratt kantareller istället. Det har vi värsta stället till.

Höll på att dö av värmeslag inne i skogen. Jag som är så fjollig gick där i lång varm tröja och långa varma byxor. Ett tag trodde jag fan att jag skulle svimma. Ne ush, man ska plocka svamp när det små regnar. Det är fan bäst.

 

 

 

 

 

Här var något som var glad i alla fall, ni skulle sätt hennes cp ryck när hon sprang omkring. Haha ^^ hon och jag brukar vandra rakt in i dom andras svampställen och förstöra allt. Men idag skötte vi oss rätt bra.

 

Nu ska jag fixa lite mat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0