svar på tal

Och än en gång ska vi ta detta. Även om jag aldrig har riktat det här till den personen så antar jag att den har läst detta förut:

Min blogg är min blogg, det är mina tankar och känslor jag skriver ner här. Det är varken smutskastning eller något annat.

 

Eftersom det inlägget du syftar på är personligt så skriver jag inga namn eller någonting, om jag hade velat smutskastat dej så hade jag skrivit ditt namn och vem du är för mej. Det är du som har skrivit ditt namn nu så det är du som har gjort det inlägget offentligt.

Iofs så har jag skrivit ”extra” mamma. Men min mamma är mångas extramamma.

Och sanningen är faktiskt den att du har förändrats, men antar att vi alla gör det någon gång.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nejdu, mötley crue är MINA! speciellt nikki på det kortet, ÄTA UPP!

2009-08-27 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0