töntigt

Sova eller städa? Det är den stora frågan.

Jag har lust att städa för jag vill fan störa grannarna tillbaka. Ett riktigt storstäd med musik hade suttit prima. Vi ska ju ändå flytta och sagt upp lägenheten, så vad spelar det för roll?

Dom kan ju klaga hur mycket dom vill för vi har rätt mycket att klaga på vi också. Måste komma på något sätt att störa dom riktigt på!

 

Och apropå ingenting så fattar jag inte detta med hiss och diss? Ska man inte gå efter vad man själv tycker istället för att lyssna på andras åsikter? Tycker jag att något är snyggt så har jag ju det och bryr mej inte om vad anda tycker. Är det bara ett sätt att locka kommentarer eller?

Varför bryr man sej ens om vad andra tycker om kläder som man själv tycker är fina? Löjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0