trögt

Kom hem precis. Har varit ute med mina Girls en sväng.

 

Vet ni vad jag irriterar mej på? Det är att när folk inte fattar. Och om det är en ”offentlig blogg”? Jag har fortfarande rätt att bestämma över den för att det är min. Jag kan välja vilka som ska läsa, om man måste ha ett lösenord för att se den eller om alla ska kunna det. Jag kan blocka ip adresser osv. sen kan det ju hända att den som ”äger” ip adressen skriver från en annan dator men då är det bara att blocka den också. Och det drabbar ju inte mej. Tror faktiskt att jag klarar mej utan en läsare. Har många andra.

Och vissa fattar tydligen inte att om man fortsätter terra en person med kommentar efter kommentar fastän man ber den lägga av så tycker jag att det är en form av stalking.

 

Men nu ska jag inte låta skit saker tynga ner mitt liv. Jag tänker inte bry mej för det är inte mitt fel att vissa alltid måste bråka med någon för att må bra. Ska ta kontakt med blogg.se och fixa detta.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHAHA!!! Ja vivi jag bråkar för att må bra, precis vad jag gör. Snälla, detta är bara roligt för i verkliga livet hade du inte vart sådan här.

2009-08-05 @ 00:05:49
Postat av: Vivsan

kommentera nu medan du kan.

i verkliga livet orkar jag inte ta en diskussion för då kan du inte hålla käft. nu tar det ialf en liten stund innan du skriver igen. annars maler du ju 24/7

2009-08-05 @ 00:28:18
URL: http://burny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0