Twilight boxen

Kom hem för ett tag sen. Åkte från stan vid typ lite över 8 men kom inte hem förens strax i 9. och ändå var jag bara inne en jättesnabb sväng på Ica. Fick den tredje Twlight boken av mammi. Nu är det bara sista kvar. Funderar fortfarande på Twilight boxen på engelska. Men får se om det finns pengar till det. Har jag ett jobb när jag slutar detta om 2 veckor så beställer jag dirr, annars inte.

 

Det var mysigt i stan idag. Tycker att State of Drama är grymmare live. Sen bar det av till Tonic. Eftersom jag inte kan dricka öl idag (ingen bra idé om man ska upp 4) så köpte jag ingenting. Tänker ju inte beställa Cola på Tonic, no way. Då är jag hellre utan. Var inte där så länge, mamma ringde en stund efter att vi hade kommit dit och kollade om jag skulle ha skjuts hem. Så det var ju lika bra.

Känner faktiskt inte för att sova idag. Jag ångrar verkligen att jag inte sov hela dagen och träffade alla på kvällen, för då hade jag kunnat vara kvar på Tonic. Iofs hur skulle det gå till egentligen? Jobbade ju på dagen, efter ordinarie jobbet.

 

Men nu ska jag faktiskt hoppa in i ett varmt bad, fryser så mycket.

Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0