vansinne!

Gud så mycket stress det har varit idag.

När jag och Sarah är ute och går så ringer Pörsy och säger att jag har 35 min på mej att packa för vi ska åka till Sandra och Victor skulle köra oss. Så jag stressar hem som fan och så. Men när jag kommer hem så har mamma slängt alla mina kläder som jag provad innan jag gick ut i tvätten. Eftersom dom låg på golvet så trodde hon att det var smutstvätt! Hallå! Det låg kläder överallt för jag var så arg på att jag inte hittade något som jag ville ha på mej. Ni kan ju tänka er hur vansinnig jag var.

Så nu måste jag stanna här hemma tills tvätten är klar. Men mamma fick dåligt samvete så hon kör upp mej sen när tvätten är klar. Passar på att färga håret så länge.

Men nu måste jag fixa lite här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0