Blood On My Hands

Jag har ärligt talat inbillat mej själv att jag har bloggat dom här dagarna då jag inte har gjort det. Haha ^^ insåg att fallet inte var så när jag skulle läsa min blogg nyss för att jag inte kom ihåg vad jag hade skrivit. Ja jag vet, jag är konstig ibland. Så vi får väll ta oss en snabb uppdatering.

 

Tisdag; en utomordentlig arbetsdag. Jag gillar verkligen att jobba på tjej gården. Synd att det inte fanns en gård som hade så hela veckorna. Och ärligt talar så tror jag att det hade funkat om gården låg centralt, nära till alla lixom.

 

Onsdag; Laserdome med Bea och sen bar det av hem till Carro. Klippte och fixade hennes hår. Fy fan va snyggt det blev och hon med. Som hon själv sa ”det är det bästa resultatet någonsin. Till och med bättre än alla gånger då hon har gått till en riktig frisör”. Lite mallig blir man. Känns som att jag får så mycket beröm av alla nu för tiden. Till och med han på arbetsförmedlingen igår fick jag massor av beröm av efter bara 10 minuter. Men åter till Onsdagen, sen när hennes hår blev så bra så blev jag så sugen på att klippa mej själv så jag tog saxen och kapade mitt hår kort. Att jag aldrig kan låta bli! Nåja.. det behövdes egentligen.

 

Torsdag; Vad fan gjorde jag igår? Var på arbetsförmedlingen på morgonen (halv 2, haha), promenerade med Hundarna och Sarah as länge, satt uppe hos Sarah timvis och så på kvällen var det film mys.

 

Och så idag; inte ett skit! Sov till typ halv 4 eller något sånt, gick en promenix med Sarah vid 6 och så nada. Det är en sån jävla tråkig fredag! Uuuuuuuuuuush jag vill bo i Stockholm!

 

Eftersom allt är så tråkigt så får vi väll lyssna på lite bra musik

 

 

It's the me that I let you know,
And I'll never show,
I have my reasons.
I hate to say that I told you so,
But "I told you so".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0