im alive

även fast jag inte har skrivit något så har jag haft besökare varje dag. gud vad ni är nyfikna nu va.
Vad gör jag? hur har jag det? Vart bor jag?

Jag har det asbra och lever som fina fisken. kan man göra något annat med så underbara vänner? jobbar lite, slöar mindre (iallafall förra veckan). förra veckans jobbvecka var superb. längtar tills Januarilönen, haha ^^
måste dock meddela alla att julklapparna troligtvis blir försenade eftersom alla är hemma hos Eva. jag har ingen lust att pallra mej dit eller så. kommer åka dit och hämta alla mina saker en gång för alla i mellandagarna. allt utom hunden då. måste få egen lägenhet, sen är hon fan min! å guuud vad jag saknar henne.
jag saknar inget annars, bara min lilla underbara hund! längtar sååå tills jag kan ta hem henne. men det funkar ju inte i min situation direkt, så hoppas på eget så snabbt som möjligt. jag vill ha min Lady! det svider verkligen i hela hjärtat när jag tänker på henne, på fredag är det 2 veckor sen sist jag såg henne. älskade bäbis.

annars har jag det faktiskt ganska bra under omständigheterna, allt är såklart jävligt jobbigt. men som ni vet så är jag otroligt stark. var jävligt förvirrad på jobbet dom första dagarna, sa fel saker och så. men annars så har allt gått bra. jag vill som sagt bara ha min hund. absolut nu under jul och så. morr..

I Januari kommer jag skaffa internet också, börjar ju plugga den 10onde så då måste jag ju ha det.

men nu är klockan 9 så nu måste jag stänga och så

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej, vart är du har tagit vägen? Har du blivit utkastad hemifrån? Vart jobbar du då? Kram

2009-12-16 @ 15:01:44
URL: http://emelieaskakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0