im back

Tjenixen
im back again

Jag har jobbat hela den här veckan med, underbart. Hoppas att jag får jobba imorgon också, men det märker vi.

Blir stressad när jag tänker på nästa vecka, det ända som är säkert är ju Tisdagen. Hoppas att dom behöver mig mer. Fast man vet ju aldrig. Men hoppas kan man ju alltid göra. Skulle vilja ha mer garanterat eller vad jag nu ska säga. Typ i alla fall en 25% tjänst. Louise fick ju det och visst det är ju lite men då är man ju i alla fall garanterad en viss lön. Blir as stressad.

Har sökt en fin lägenhet på Sjöbo idag också. Hoppas verkligen att jag får den. Skulle vara perfekt. Behöver en egen lägenhet nu! Vill ha den och 2,5 är inte så dyrt. Får ju troligtvis ta studielån också *suck* men men vad ska man göra? Måste ju överleva lixom. Håller tummarna som fan för den. Även om jag är på ”fel sida av stan” då. Men det är helt okej. Bussen går ju lixom.

 

Sitter hemma hos Bea nu, tog med min dator hit så vi ska väll sitta här hela natten. Men nu ska jag leta lite mer lägenheter. Tjing på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0