julpyssel

Hey

Jobbet i dag var slött som fan, jobbade med Malin en as skön tjej som går på Bf. Det kom en besökare kl 4 och så en halv 5, båda skulle med ”Junis” på Laserdome kl 5 så då drog dom. Efter ett tag ringde jag upp till Kristinebergsfritidsgård och kollade om dom hade några tjejer som dom ville komma ner på studiebesök och göra lite julpyssel med oss. Men dom kom aldrig så jag och Malin satt och pysslade lite medan vi väntade på att någon besökare skulle komma och pyssla med oss. Men vi hade inte en besökare på hela tiden förutom Bea som kom förbi en stund. Så runt 8a packa vi undan allt och stängde igen och pallra oss upp till Kristineberg och hjälpte till där lite. Arto sa att det var helt okej att vi gjorde det om vi inte hade någon besökare.

 

Gjorde några söta små ”etiketter” till mina julklappar

 

(Färgerna blev konstiga på kortet, dom är mycket finare i verkligheten)

 

Får hoppas på att det kommer några imorgon för då hade vi tänkt baka pepparkakor. Jag får absolut inte glömma att köpa med mej pepparkaksdeg till jobbet. Men i värsta fall så får vi baka knäck eller något. För det har vi allt till förutom grädde. Det finns ju lixom på seveneleven.

 

Hade tänkt att kolla upp lite annat julpyssel på Internet nu, har ju en asbra sida.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0