kommentarer

Jag trodde aldrig att jag skulle bli trött på kommentarer, men än en gång stör jag mej som fan på ”va söt du är hade vart kul att lära känna dig adda mig” , ”Hej vad fin du är! ;) Vill du snacka på msn?” , ”herrgud va snygg du är. kan jag få din msn? Kram”

 

Är alla verkligen så jävla utseendefixerade? Skulle ingen vilja ha min msn om jag inte var ”söt”, ”löjligt vacker” , ”fin” , ”snygg” och sånt? Skulle inte jag vara värd att prata med om jag såg ut som ett Shrek?

Vart fan har världen tagit vägen? Styr verkligen utseendet så jävla mycket?

Personligen skiter jag fullständigt i utseendet. En person som är ur ful kan vara världen underbaraste person, och vad spelar utseendet för roll då? Det har inget att göra med ett gott hjärta, vilket jag tycker är det viktigaste.

 

Men än en gång är vi tjejer troféer, något som man visar upp på sin arm.

Jag blir såååå trött på detta jävla samhälle och dessa jävla ideal som finns. Man ska vara si och så. Men vet ni vad? Jag är tvärt i mot, går min egen väg och jag älskar det.

 


Kommentarer
Postat av: Mohammed Achmmed Abdullah

Hej du ser ut som shrek får jag din msn ? :*

2009-12-02 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0