musiklärare

Självklart glömde jag pepparkaksdegen till jobbet. Men det blev mysigt ändå med kör, knäckbak och julpyssel. Tycker om att jobba där, speciellt på måndagar och tisdagar.

 

Egentligen.. är inte jag en av dom sista som man kan tänka sej bli lärare? Jag vet inte om jag har berättat det ännu men det är precis vad jag ska bli. Coolt va? Har bollat med tanken ett tag nu och den har växt sej starkare för varje dag.

Fast jag ska ju inte bli vilken sorts lärare, utan musiklärare. Nu börjar det bli bekant att jag kanske har sagt detta. Men skit samma, orkar inte gå igenom allt och kolla.

 

Jag kommer bli tidernas coolaste lärare ;D

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Okej hehe , coolt , bli det !

Haha :D

2009-12-02 @ 20:00:02
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0