bloggen = ett forum

Ibland undrar jag om min blogg har blivit ett forum...


Lella:
Det du har med saken att göra är att jag skrev
"Jag tycker fan synd om din nya brud.
fast hon verkar ju också ha svårt att hålla sej till sanningen så vem vet.."
Sen blåste jävla polare upp skiten.

Jag har faktiskt inte en anning om det var du eller din polare som sa det med krogen,
eftersom jag har fått höra båda versionerna av råttjäveln.
även om han nekar (som vanligt) att han sa att det var du första gången vi snacka om det.

Men ärligt talat skiter jag i vilket.
Det finns så många andra roliga saker som jag vill lägga min energi på än att tjaffsa med er om skit.
jag vet vad jag har gjort och inte,
och ni vet säkert vem som har sakt vad.
Så varför ska jag bry mej?
Bara onödigt.



Och så nu till roligare saker.
Det blev ingen träggan igår.
Istället blev det förfest, lite strög, tonic och sen lite strög.
snöööör full vare ja! rakin kan man alltid lita på! haha
Nu är jag så jävla seg.
vill bara äta något flötit och sen somna om.
men det är fan för ljust för att somna.

ne nu ska ja ta mej lite frukost innan jag dör.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska inte göra dethär till en stor grej, det var jag som "påstod" att du "gått" på mig på krogen. Folk har viglat upp hela skiten, jag har aldrig sagt att det var du, jag sa att någon gick på mig på krogen, och då sa andra att det kanske var du, det enda jag har sagt är "det kanske det var men jag tänker inte peka ut någon eftersom jag inte är säker", och dig känner jag inte ens, så hade bara varit pinsamt om jag pekat ut dig för något när jag inte ens själv vet vem det var ^o)Skitsamma, ville bara att du skulle veta det iaf, och detdär snacket om att jag påstår att du gått på mig, är alla andras uppfattningar, för jag har aldrig ens nämnt att det var du, så nu vet du det iaf...

2009-02-14 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0