bra-fucking-vader

jag dööööööööör!
sicken jävla bravadernatt.

först å främst på tal om den där jävla minibussen som dom kallar "limo"
och sen för trippen till grishuset!

jag fick fan på mej ett par jävla mossgröna mjukis & en mossgrön tröjja.
sen blev de in i sällen.
som tur var kom dom och släppte ut mej efter ett litet tag.
jag dööööööör.

Självklart fick jag bitterfittan till gris.
alla andra fick snälla poliser.
men ne då, inte lilla vivsan, hon får självklart den värsta.
Lite arg hon var!
jag var galen..

och så när dom skulle ta oss va!
då är det två stora piketjävlar fulla med folk.
det va pinsamt.
haha guuuud.

jag tror att jag skjuter mej.
gudarsskymmning säger jag bara.

Tjing med er.


Kommentarer
Postat av: Misshopeful

Du är väl rädd om dig!

Blir ju orolig...du vet,hönsig fritidsledare...ha,ha

kram

2009-02-22 @ 11:51:05
URL: http://misshopeful.blogg.se/
Postat av: anna

vad har ni nu gjort? :P

2009-02-22 @ 12:42:21
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: pöjjy

hahahahahahahaha

2009-02-22 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0