Flyttplaner

Nu har jag faktiskt andra flyttplaner!
Jag är starkt inne på att dra från borås.
det är så mycket jag vi glömma härifrån,
alla minnen & allt jävla tjafs.
så ja, jag ska faktiskt gömma mej.

Jag funderar starkt på att bo kvar hos mamma tills skolan slutar och sen flyttar vi till götalaborg.
Men vi menar jag mej och Majsan!
Förstår ni vad kul eller?

och så slipper vi borås.
Hon har ju velat få bort mej härifrån och dit förut.
Men jag har inte velat för att jag hade mitt förhållande här.
Nu har jag inget som binder mig till borås längre,
jag ser inte en enda anledning till att bo kvar här faktiskt.

Jag vill bara härifrån nu!
hade jag inte gått i skolan så hade jag redan flyttat.
då hade jag sökt lägenhet och jobb på direkten.
Men vi får nog börja söka lite längre fram.


det är rätt konstigt egentligen.
Det som fick mej att vilja stanna är det som nu får mej att vilja dra.

Ärligt talat så orkar jag inte mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0