Fredagen den 13

Vilket tjöt det är om att det är fredagen den 13 idag.
Tycker inte att det är en speciell otursdag.
Det är ju lixom vad folk gör det till.
Går alla omkring och är överspända så självkart händer något.
är det t.ex. halt ute och man spänner sej i hela kroppen så självklart ramlar man omkull.
det är ju inte mer med det.

Jag är föresten född fredag den 13.
så förut sa mamma att hon fick mej för sina synder.
haha men jag som är hur snäll som helst ju. ;)


Igår så ville jag, Sanna & Pöjjy hitta på något riktigt kul.
men när jag och pörsy pratade så var vi inte alls supar sugna.
utan vi skulle bara hitta på något annat kul.
vi bestämde oss för att åka upp till Ida och kolla in hennes nya lägenhet.
på bussen upp började vi prata gamla supar minnen och då vare ju kört.
det blev bara att hämta upp Ida och sen dra till mig och förfesta.
haha jadu, gårdagen var rätt lyckad.
Har kommit på att det inte finns något bättre att skölja ner Ozou med än rödvin,
ja det låter konstigt med då slipper man den där skiten efter.
Haha ja igår var det roligt.
Men nästa gång blir det nog träggan ^^


Dom säger att den gamla vivi är tillbaka igen,
jag hoppas det, jag vill vara den där glada spralliga pricken med dom absolut gaaaaalna upptågen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0