Gulli gull

Vi fick sålt Metallica biljetterna idag,
lag fan ut dom igårkväll.
1000 spän satt fint.
Ska spara dom till tyskland.
och om det nu inte blir av så ska jag köpa ett träningskort.
alkohol vs träning
hahha


Och när jag var på bum igår så tappade jag min ena vante.
Så var dom så gulliga att dom ringde idag och sa att dom hade hittat den!
då blev jag glad ^^

Min barnmorska Frida är så gullig :)
Jag märkte ju att en vante var borta när jag gick ut.
så jag gick in igen men den va inte i rummet.
hon måste ju ha sakt till henne i receptionen för det var hon i receptionen som ringde.
Dom är för söta ^^


Nu ska jag slänga på en film och ta det lite lugnt.
Får se vad som händer sen.
Kanske tar en liten tripp ut.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

bum fittorna kan dra åt helvete! especially the hagga ingrid

2009-02-22 @ 05:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0