Liar

Jag är så gudomligt trött på dej.
Det är så jävla skönt att allt är slut,
på riktigt den här gången också.

Det är jävligt skönt att veta att det inte var mitt fel heller.
Allt var verkligen ditt fel.
Det är inte jag som har vart otrogen 111 gånger
och det är inte jag som har ljugit varje jävla dag.

2 lögner har jag dratt.
1 av dom var ditt fel, på grund av dina handlingar.
Sen har det fan inte varit mer.

Och jag står iallafall för mina lögner.

Du är så jävla patetisk så att du inte ens kan hålla dej till sanningen under vårat 2timmars långa "ärliga" samtal.
till och med då måste du ljuga.
Du är verkligen ingen bra människa.
och jag är verkligen så jävla glad att det är över.
För jag vet att jag aldrig mer kommer att kunna ha något med dej att göra.
Jag blir ju för fan vansinnig av att bara se på dej.

Jag har sakt till dig tusen gånger att dom du någonsin är otrogen mot mig så är allt slut där, vi kommer inte ens vara vänner. osv.
Och ändå står du idag och frågar "varför måste det vara såhär jämt när vi ses?"
patetiskt.

Jag tycker fan synd om din nya brud.
fast hon verkar ju också ha svårt att hålla sej till sanningen så vem vet..

Jag hatar  dej Alex,
Ärligt & innerligt



Kommentarer
Postat av: JudaaZ

Jag kan juh iaf säga som såhär, du känner inte Lella ett piss, så sluta jiddra massa skit om henne, för det är då fan inte hon som har gjort dig någonting iaf! Du om någon är juh patetisk som skriver massa skit om någon du inte känner, eller har jag fel? Och om du nu går efter rykten eller vart fan du fått det ifrån, så är du bara jävligt pinsam som ens yttrar dig.

2009-02-09 @ 18:52:59
Postat av: Sanna

DÖÖ JudaaZ vem fan i helevete tror du att du är???? DU har inte ens rätt att läsa o kommenterab hennes blogg när du inte har mned saken att göra fattaruuu?? och har hennes pojkvän vart otrogen får man vara hur arg man vill utan att DU ska säga ngt. och om hon inte tycker att hon "Lella" verkar vara som hon ska, när hon går runt och ljuger får hon tycka det! YTTRANDEFRIHET kallas det! så ät min skit JudaaZ

2009-02-10 @ 10:54:47
URL: http://saannalicious.blogg.se/
Postat av: Lella

Ursäkta? vad fan har jag med denna saken o göra överhuvud taget? har aldrig träffat "vivi" och har även aldrig sagt att JAG bråkat med henne på krogen. Däremot sa en kompis att hon träffat "vivi" och hon gick på henne utan anledning .. Thats it! så blanda inte in mej.

2009-02-13 @ 19:34:09
Postat av: Sanna

Pinsamt Lella....

2009-02-14 @ 03:32:09
URL: http://saannalicious.blogg.se/
Postat av: majsis

håller med sanna.. haha piiiiiinsamt e va de är

2009-02-14 @ 16:17:30
Postat av: Martina

Men herregud, hon får väl säga vad Fan hon vill. Tycker hon det så tycker hon det. Inte så jävla mycket att jiddra över.

Död åt Juudaz & Lella. Haha!

2009-03-02 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0