Lyckorus

Den där listan som jag gjorde för en stund sen gav mej en liten tankeställare.
Att svara på frågor som typ
"är du lycklig" & "Är du kär"

skulle det vara förra gången vi gjorde slut så skulle jag svarat något i stil med:
"nej" & dökär!"
Jag hade någon knäpp idé förut att jag inte kunde vara lycklig eller kär i någon annan.

Men jag är faktiskt jävligt lycklig nu.
Lyckligare än vad jag har varit på ett helt år faktiskt.
jag känner mej fri & obunden.
Jag kan göra vad fan jag vill!
Och den enda som jag behöver bry mej om är mej själv.

Jag uppskattar saker mer nuförtiden,
tror att det är eftersom jag nu kan lägga ner min själ i saker.
Inte bara vara halft närvarande för att man oroar sej för något annat.

Svaret på frågan om jag är lycklig är ett stark Ja!
Jag är så innihelvete lycklig!

och jag blev förvånnad när jag insåg det.


Och det där tjaffset med att inte kunna bli kär i någon annan.
det är visserligen sant att jag har varit kär i honom nonstop sen 7an.
men inte längre.
Förstår inte hur jag har kunnat komma över honom så snabbt den här gången.
men jag är glad att jag har gjort det,
och att det inte ens tog mej 1 månad.
jag som aldrig har kommit över honom förut.

Nu ska jag iallafall vara singel ett jävla bra tag.
Jag vill ha massa tid för mej själv. Bara mig.
Tänker absolut inte binda upp mej med någon innan jag känner den personen bra.
Jag sätter mej inte i samma fälla igen.
För en gångs skull så lär jag mej av mina misstag.

Och så vill jag inte ha pojkvän.
Jag vill leva mitt liv.
Jag vill umgås med mina vänner.


Fan vad jag mår bra egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0