piercing

Godmorning sunshines!

Nu tror jag att jag har kommit på vart jag ska pierca mig denna månaden.
haha är jätte sugen på att dra mej en piercing.
Först tänkte jag dra nacken, men palla byta örngott varje dag under läketiden,
och känns inte som att det är den bästa månaden pga vädret.
det är nog bättre att ta den när det börjar bli lite varmare så man slipper alla halsdukar osv.
jag vet, jag är fjollig för sånt.


men nu har jag nog bestämt mej för att börja med mina navelpiercingar.
såhär ska mina navel se ut.



Den röda har jag ju,
men funderar på att ta den blåa nu såfort det finns tid.
för sen kan jag ju ta dom två andra samtidigt såfort den blåa läkt.
frågan är ju bara när man får bada igen..
är ju förfan på badhuset 2 gånger i veckan.
kan inte missa det i 6 veckor.
men får man verkligen inte bada under hela läketiden?

eftersom det inte blev något tyskland pga att en av oss som skulle med ska flytta hemifrån helt spontant på måndag så har jag ju lätt råd med detta.


Jaja men nu ska jag faktiskt ta och uggla igenom ett arbete snabbt.
de ska in nästa vecka och nu har jag ändå inget att göra innan jag ska till skolan vid 1.

tjing på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ge dig ett förslag,

Om du inte redan visste (vilket du kanske gör) =)



UVX i borås har ju drop in på tisdagar och dom är jättebra där =) och det kostar inte så jätte mkt.



Sedan tror jag knappast att det är så farligt om man badar under läketiden, jag hade iaf inga problem med det när jag hade piercat naveln.

2009-02-26 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0