Röv borttappad!

Kom precis hem från en simtur i badhuset.
Och jag vet fan inte om jag ska vara glad eller ledsen efter det.

För en märklig händelse ägde rum.
När jag tog på mej bikinin så märkte jag att den hängde som en pungpåse!
skratta inte :P
Jag har fan tappat bort min röv!
Om någon finner den så ring, hittelön utdelas självklart.
hahahah

Borde anat att detta skulle komma efter att jag fick på mej mina miss sixty brallor.
Saken är ju den att jag har så otroligt svårt för att hitta bikinis.
mhm.. vilket dilemma.
Måste nog återuppta min chips och dipp diet, haha.
eller kanske börja äta ordentligt.

Men jag har fan inte märkt att jag har gått ner i vikt..
förutom att jag får på mej byxorna igen.

Jag hade fan den bikinin för 2veckor sen och då satt den tajt och fint över röven.

som sakt var, säg till om ni hittar min rumpa,
hahaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0