Shiberli dom tom

Ne nu har jag äntligen skaffat mej en tradera användare igen..
ja jag säger då detta.
Så nu är det väll dax att klicka hem massor av onödiga saker som vanligt..
som sedan bara blir liggandes i skåpet.
Haha äsh det är så det ska va.

Jag ääälskar tradera, jag ääälskar att klicka hem massa onödiga saker som man varken behöver eller har råd med egentligen.
Det är så onödigt, man ser en sak och inbillar sej att det är behövligt.
suck..


Men nu ligger jag här och softar med massa tända ljus.
Ska faktiskt gå till skolan imorgon, sen träffa majs å kompani och sen ska jag jobba.
Jag vill inte gå till jobbet egentligen,
för efter vad jag fick reda på förra veckan så är jag rädd för att jag inte ska kunna behärska mej framför barnen.
även om det bara är nästan säkert, typ 97 %.
fast det får man reda på nu i början av veckan ändå.
Så ja vi får se hur det blir med det.


shiberli dom tom
Shiberli dom tom
haha / vivsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0