times of my life

Idag har jag färgat mitt hår,
det blev jätte fint :)
Är så trött på att "bara vara blond"..

Såhär fint blev de



Naaajs ;)


Nu ska jag snart ut med folket igen.
kom hem för en liten stund sen bara för att fixa lite skit.
men nu bär det av igen.

Hoppas att denna natten / Morgonen blir lika bra som gårdagens!


Föresten, det här är mitt år!
Eller hur tjejer?
Kan fan inte fatta att jag har varit så jävla instängd och missat så här jävla mycket kul!
Nu äre times of my life!

olaaalaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Misshopeful

Håret blev ju jättefint. :)

Bra att du håller igång och inte sitter hemma och bara grubblar på saker & ting. Har du bestämt villken låt du ska sjunga ännu?

Kram

2009-02-07 @ 10:40:34
URL: http://misshopeful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0