tyskland

Jag måste ju sluta upp med det här att ränna på nätterna.
dom 2 senaste dagarna har ju vart rätt tidiga men nu e klockan snart halv 3 och jag ska upp snart, På det hela så är jag totalt utpumpad.

Men jag måste gå imorgon!
Jag får inte missa mer nu.
Idag hade jag ju en vettig anledning,
även att jag ångrar att jag inte gick på psykologi B.
Den kursen är ju så satans kul.


Idag har jag jobbat.
Vi hade bara 2st barn.
Så det var rätt lugnt.

Nu är det bara 6 gånger kvar på jobbet.
så himla skönt, sen är det över för gått.
Det är en plåga att gå till jobbet på måndagar.
Visst jag skulle säkert kunna sluta,
men jag ser det som en bra färdighet.
Om jag klarar av att jobba med någon som jag äcklas av/hatar så kommer jag ju klara av att jobba med vem som helst.
för jag kan ju inte sluta på jobbet när jag är äldre för att jag inte tycker om någon där.
så detta är bra övning.


Nu har vi börjat planera en tysklands resa!!
Vi har kommit på att vi inte kan supa såhär om vi inte ska bli ruvinerade.
så ja, vi håller på att kolla upp allt det här med vikt å allt.
Tänkte åka lönehelgen, fast vi vill ju egentligen gå ut då.
men orka vänta tills helgen efter det.
så ja, vi får väll gå ut på lördagen.
vi borde ju hinna hem tills dess om vi åker tidigt på fredagmorgon.
Hoppas bara att detta blir av nu.

Bland det bästa är ju att vi ska stanna till i Ängelholm på vägen!!!
åå det ska bli så kul!
Skååååååne!

hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0