svar på tal

Eftersom någon som inte vet ett skit om vad jag pratar om lägger sej i och komenterar så kan jag ju säga att jag tycker att man är en lögnare om man säger att jag hoppar på någon på krogen som jag inte ens vet hur den ser ut irl.

Det roliga är ju att den helgen som det var snacka om så var jag för det första för full på fredagen så att jag inte ens kom ut på krogen utan blev hemkörd och på lördagen var jag inte ens på krogen utan på en fest hos en polare.

så ja.. hur fan ska jag ha kunnat träffa henne på krogen när jag inte en var där?
och varför skulle jag ens bry mej om att hoppa på alex's nya brud för?
Jag skiter väll fullständigt i henne?
har nog bättre grejer för mej på dagarna än att gå omkring och vara bitter på alex och hans nya brud.

eller nya och nya.. han säger att det inte alls är så.
Men han ljuger ju om allt annat så vi får väll kalla henne hans nya brud.
fast det är ju samma sak som att han säger att han inte alls tycker om henne,
han är för förvirrad, vet inte ens vem han själv är och "älskar" fortfarande mej.

Bullshit säger jag, jag har sätt det här förut.
Allt slutar med att dom blir tillsammans ändå.
så vi kan lika bra kalla henne för hans nya brud i detta inlägget.
för ärligt talat vet jag inte ens vad hon heter,
förutom att hon heter dollan på ef.
vilket jag tycker är löjligt att kalla henne i inlägg.
eller när jag tänker efter så nämnde alex ngt om vad hon egentligen hette.. men skit samma

Ärligt talat förstår jag inte varför folk hakar upp sej.
jag skiter fullständigt i vad du tycker om det jag skriver.
du tycker att jag är patetisk och pinsam som yttrar mej om någon jag inte känner.
Är det inte då pinsammare för henne att säga att jag har gått fram till henne på krogen och snacka massa skit när jag inte ens har träffat bruden någon gång?
jo det är det.

Och sen säger du att jag snackar massa skit..
mhm.. vet inte vad din uppfattning om massa skit är...
men jag skrev bara
"Jag tycker fan synd om din nya brud.
fast hon verkar ju också ha svårt att hålla sej till sanningen så vem vet.."

guuuuud vad mycket skit det där var!
det är ju nästan så jag skäms! hahahhahahhaha

vissa borde sluta att yttra sig..
min blogg, jag bestämmer vad den ska handla om.
stör det er så sluta läs då.
eller är ni för nyfikna? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0