ät och håll käften

Varför kan jag aldrig vakna i tid?

Idag vaknade jag 08.25

Och skulle vara i skolan 08.45.

Snacka om att jag hade andan i halsen när jag kom fram.

 

Men jag fick i alla fall G i Historian.

 

Kändes onödigt att cykla till skolan för att vara dör i 10 minuter.

Absolut när det regnade ute och jag troligtvis kom fram helt prickig i ansiktet :D

Har ju inga fula stänk skärmar på cykeln, haha ^^

 

Har tagit ut mitt löshår idag.

Orkade faktiskt inte vänta till på fredag.

Har hellre pottfriss, haha ^^

har velat ta ut det länge.

 

Har jag föresten berättat att jag har tagit ur min sista näspiercing också?

Ja det har jag i alla fall.

 

Å nu ska jag faktiskt laga mat och baka bröd.

Får la se hur det går.

Visst att jag kan vara något av en köksbjörn men baka bröd,

Det går bara åt helvete.

 

 

Men får la träna lite nu.

Och dom andra får äta och hålla käften hur det ännu blir!

Hahahaha^^

 

 


Kommentarer
Postat av: Bäffs

GRATTIS Väffi :D

2009-06-05 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0