bankhelvete

Somnade vid 9 – 10 tiden ”i morses”

Och sen var det bara att gå upp strax innan 1.

Skulle egentligen ha mött Emmy i stan vid 2,

Men vi måste ha gått om varandra så jag pallrade mej till mammis jobb istället.

 

Vi skulle åka och käka på donken.

När vi var framme i Knalleland så visade det sej att hon hade glömt plånboken på jobbet.

Så vi åkte och hämtade den, då skulle vi ta ut pengar innan vi gick till donken men då visade det sej att kortet var avmagniserat.

Så vi åkte hem och förde över pengar till mitt konto.

Och när vi skulle ta ut pengar med mitt kort så slukade bankomaten det!

Vansinnig blev jag! För jag han bara trycka in min kod innan dom tog det.

Så vi fick åka hem och föra över pengar till mackans kort.

Och då funkade det äntligen.

Så efter mycket slit så.

 

Imorgon ska jag jävlar gå ner och skälla ut dom.

Va fan tar dom mitt kort för!?

Jag har faaaan inte gjort något.

Slog koden endast 1 jävla gång!

Gaaaaaaaah

 

Vansinnig, vansinnig vaaaaansinnig!

 



Kommentarer
Postat av: majsis

sluta va så aggressiv hela tiden :) släpp ut din ilska på en slåpåse lr nått... lr på någons pungkulor lr jättevårtan kanske..



höhöhöhö gud va ja e rolig ;)

2009-06-24 @ 20:58:12
URL: http://marejnis.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0