böcker

Halluuu

 

Fan va gött det var att bada idag.

Det är synd att skalle ligger så långt bort,

Hade det legat närmare så hade jag nog varit där varje dag.

Men det blir ju så krångligt med bussen.

 

Men färg fick jag lite idag också ^^

 

Just nu letar jag efter någon jävel som har mitt nya nummer.

Ska beställa om jag kunde drömma och när jag hör din röst från Adlibris.

Men eftersom dom skickar smsavi istället för brev så måste jag få tag på mitt nya nummer.

Men ingen svarar ju på msn, haha

Får ju ta och lära mej numret, men det är så jävla krågligt.

 

Funderar på att beställa Twilight boxen på engelska också.

 

Skulle vara najs och läsa den så.

Och jag måste ändå lära mej engelska,

För jag fattar fan ingenting.

 

Är inte det ett prima sätt att lära sej på?

Eftersom jag redan mer eller mindre kan böckerna utantill.

När jag är klar med dom böckerna så kan jag ju helt enkelt läsa andra böcker som jag kan.

Typ Glasögonorm Potter. Eller något.

 

Det är synd att Twilight boxen är slut för tillfället.

Men så fort den kommer in så klickar jag nog hem den.

 

Tjing på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0