Chill

Gud så seg jag har vart hela dagen,

Gick inte utanför dörren förens kl 11.

Fick rätt mycket gjort ändå, haha

Ne men tog det bara lugnt. Typ chilla tv, spela gura (äntligen kan jag göra det utan att det gör ont!!! Hårdträning a la hälvete!) och lite sånt.

Sen drog jag och majs ut på en långpromenix med Lady.

Fast vi hamnade på donkan parkeringen.

Stannade där ett tag och sen åkte vi lite bil också.

Kom hem för en liten stund sen.

 

Imorgon ska jag ner till stan och byta piercing, igen..

Den nyaste är för tajt så är orolig för att jag ska få en klämskada igen.

Som resulterar i en varbubbla.

Och det är nejtack på det sörrö.

Funderar även på att ta en sväng till arbetsförmedlingen.

 

Men nu blire chill

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0