coola saker

Gick och lag mej mellan 4-5

Och ändå är jag redan uppe.

Är astrött men kan inte sova mer

Jävla spel :P haha

 

Frågan är vad som händer idag?

Solen skiner i alla fall :)

Ja vi får la se när alla är vakna..

Har för mej att det var något som jag skulle göra idag..

Men kan fan inte komma på vad..

 

 

Kollade runt lite bland mina favorit sidor nyss.

Kolla vad jag hittade för coolt här.

 

Sådana ska jag nog fan ha till mina barn

Eftersom det finns olika färger så är det ju prima.

Tyckte att dom var as coola.

 

Hittade som vanligt en köks grej också.

Denna söta degskrapa

 

 

Kan också användas till att stryka grädde  på tårtor och sådant.

Hur söta som helst ju!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bäffs

Den va bra med nyckeln :D

2009-06-10 @ 04:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0