fin fint

Fan vad jag är duktigt.

Fick något jävla ryck idag och städade min äckliga mögliga balkong samt storstädade mitt rum.

Tvättade till och med fönstren (med varierande resultat) haha

 

Så nu är min balkong asfin.

Har två lyktor och diverse ljusgrejer där ute.

Har även en sådan där grön matta på golvet.

Detta bli kanon.

 

Längtar tills det blir sol så jag kan glassa där ute i min liggstol med min korsordstidning och en bärs. Asg.

 

Någon som vill joina?

 

Pörsy tyckte nog att jag var lite tråkig i mitt ryck så hon gick hem.

Men ska träffa majs om en stund och ta en promenix.

 

Tjing

 

 

Funderar även på att rensa/städa lite i min garderob tills majs ringer.. mhm..

Duktiga Vivsan!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0