Fix och don

I går hade jag fullt upp,

Han inte blogga något alls.

Från det att jag gick upp tills typ 5-6 så var det att städa tills studenten.

Man måste ju börja i tid ;P

Även om vi höll på så länge så är vi inte alls klara.

Mammi är ledig på torsdag så vi gör la det sista då.

 

Sen var det bara att pilla ut allt lim.

Helvete vad ont det gjorde men jag gick ut allt.

Var lite orolig ett tag, funderade på att raka skallen, haha

Det skulle fan vart coolt.

Hade jag haft passande ansiktsform så hade jag fan testat det.

Haha ^^

 

Tina kom och störde mej i mitt bad/utpillande av lim.

Så det vara bara att slita ut dom sista plupparna och gå upp.

Vi fixade oss, drack och drog ut på krogen

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0