fuckade datorfanskap

Sjääälvklart om inte självklarare så funkar inte glasögonormsfilmen!

Gaaaah.

 

Jävla cepe dator,

Ibland får den något ryck och inte vill ta spela upp filmer.

Antar att det är en biverkning efter ”saft incidenten” . asg

Får ta och bränna ut filmen när mackan vaknat så borde det funka att se den.

Men vad ska jag göra till dess nu då?

 

Sjunde himlen börjar om en timme så får ta och sysselsätta mej i alla fall så länge.

Funderar på att baka kakor eller något som jag sen kan traska ner till mammis jobb med.

Lite överraskning skulle ju vara roligt.

Frågan är ju då, vad ska jag baka?

 

Och det är inte så roligt för inget slår Marias bakverk ändå!

Maria är alltså en anställd på mammas jobb.

 

Mhm.. sysselsättning sysselsättning

 

 


Kommentarer
Postat av: felicia

ja, på mig också haha !

Kan inte ha såna bikinasar helt enkelt ! ^^

2009-06-24 @ 10:08:08
URL: http://olssonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0