hårfärg

Idag kan jag i alla fall prata, även om det låter för jävligt!

Haha ^^ jaja det blir nog bättre soon.

 

 

Dagen fråga är vad fan jag ska göra med mitt hår?

Vill ha en förändring igen.

 

Vill ta bort det blonda - men ändå inte.

Vill ta bort det svarta och vara helblond - men ändå inte.

Jag vill färga hela håret svart med coola slingor - men ändå inte.

Jag vill bli violett i huvudet – men jag vill inte ta bort det blonda.

Jag vill vara rödhårig med en antydan till lila/svart

 

Jag får helt enkelt se.

Saken är den att jag är rädd för att ändra mej om jag tar bort det blonda.

Pallar inte blondera det på ett tag isåfall, det sliiiiter så mycket.

 

 


Kommentarer
Postat av: rockNroll

SVART MED SLINGOR GUMMAN

2009-06-14 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0