härligt väder

Fan va härligt väder det är ute

Kanske lite för varmt ^^,

 

Idag i stan bytte jag min stav på den senaste piercingen,

Så nu gör det inte alls ont.

Hoppas på att det inte blev någon klämskada,

Den där nere är tillräckligt jobbig som det är.

Fast det blir nog bra sörrö, haha ^^

 

Sen har jag spelat fotboll och brännboll

Spelade med dom på gården.

Saken är den att jag inte vågar spela när jag spelar med dom typ,

Haha dom är ju så små!

Det är ju så lätt att skada dom.

Fast jag skadade bara en idag. Å det var bara ett skrubbsår.

 

Sen drog jag hem för jag känner att jag måste duscha.

Sprang bara ut snabbt nu och hämtade ett papper.

Måste än en gång ge mej själv lite beröm.

För det känns så jävla gött nu. ^^

 

Ska hoppa in i duschen nu och sen får vi se vad som händer.

Tänkte ringa majs och kolla om hon är på att göra någonting ikväll/inatt ^^

 

tjing

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0