I-D-I-O-T J-Ä-V-L-A-R

Och jag är så jävla arg!

Jävla helvetes fitt naturkunskapslärare!

Hur man kan man kräva att ett prov ska vara 100 procentigt!?

Absolut när provet i fråga är på över 60sidor!

Ååååååååååååååååååh!

 

Jag känner för att döda.

Tar snart en puffra och går in i skolan och puffrar söööööööönder!

 

”jag vill ge dej en ny chans”

ja men va fan betygen sätts imorgon!!!!!!!

 

Gaaaaaaaaah.

Det va längesen jag va så här arg på en lärare.

Jävla helvetes fanskap.

 

Sorry att jag missade fördelarna med ett kärnkraftsverk!

Vem fan bryr sej om det?

Jag kan ändå inte påverka ett kärnkraftsverk.

Det står liksom där det står.

 

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0