irriterad

Vet ni vad det mest irriterande som finns är?

Det är när man inte får tillbaka böcker som man lånat ut.

Och ännu värre är det när man inte vet vem man lånat ut vad till.

Jag vet nog var 2 av alla böcker är.

Ena kan jag ju titta mig i kickan efter och den andra läses nog fortfarande.

 

Så nu är några av mina bok serier inte kompletta längre. Garr.

Blir riktigt irriterad över det.

 

Då är det bättre att man lämnar tillbaka söndriga böcker

(också väldigt irriterande men jag överlever det)

 

Hur jävla svårt är det att lämna tillbaka något som man har lånat?

 

Och jag har insett att jag behöver en 3dje bokhylla.

Även fast en eller två lådor med böcker är i källaren.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0