långis

Fan vad vi är duktiga.

Jag och majs har varit på värsta långa promenaden.

Först gick vi till wuw, sen tillbaka till typ maxi

Och sen gick vi upp till hässleholmen för att leta efter pörsy

(som vi för övrigt måste ha gått om eller något)

Och sen till lurre.

 

Det plus min röj dag här hemma tar kål på mej

Är så trött och har ont i hela kroppen.

 

Nu ska jag duscha snart och sen krypa ner mellan mina nybäddade/god-luktade lakan.

Det bästa som finns. mums

 

 Säger bara en sak majs!

in i buskarna, in bakom bilen! fniss

 

 


Kommentarer
Postat av: majsis

haha jaaa... okej, han åker ditåt, spriiiiing ! :P

2009-06-19 @ 14:48:20
URL: http://marejnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0