lump

God morgon.
vaknade för en stund sen och skulle egentligen dra till skalle med Mackan, Sandra och Mammi.
men jag försover mej och idioterna väcker mej inte.
utan istället åker dom till net on net.
shysst.

så nu vet jag inte vad jag ska göra va min dag.
troligtvis supa ikväll.
men innan det vettefan.


Fick hem mönstringpapprena häromdagen också.
Så ska la ta och logga in på lumpens hemsida och kirra det.
Har ju inte kunnat gjort det innan för att internet cepa.

Är faktiskt astaggad på lumpen nu.
Frågan är bara om jag måste ta ut piercingarna?
Eller om jag kan dölja dom?

Tungan vet jag att dom inte säger så mycket om,
voldemort hade i alla fall kvar sin, så det borde inte bli problem.
Näsan kan jag ha ute i princip hur länge som helst, så det är ju bra.
Men naveln då?
jag vill inte ta ut dom fyra. sitter ju fan 1700:- där plus massor strul.
ne ne ne det gör jag bara inte.

även fast pöjj har lovat mej fyra nya ifall jag gör lumpen.
är absolut motvillig till att ta ut den nedersta.
då känns det som om allt strul varit för jäves.

nepp får kirra detta på något sätt


Kommentarer
Postat av: madde

Nice, ska du bli en lumpare nu då? xD

Näeh, fan illa om du måste plocka ur dom... Suck!

2009-06-28 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0