Lumpen

Jag har funderat väldigt mycket på lumpen det senaste.

Det skulle vara jävligt mäktigt att göra.

Jag vill faktiskt gör den, har starka funderingar på att mönstra.

Jag vet bara inte vad jag vill göra inom lumpen.

 

Och så är det ju den där saken om att när man väl bestämt sej så har man inget val längre.

Det är därför jag tvekar.

Jag måste få känna mej fri för att vilja göra något.

Visst det är mitt val att göra lumpen eller inte.

Men det är inte mitt val att stanna i så fall.

Utan jag är tvungen. Jag kan inte bara hoppa av.

 

Hade jag fått hoppa av så hade jag säkert inte velat det.

Men när man inte har något val så..

Jag ska alltid vara tvärt i mot, haha :P

 

Det är ju en anledning till varför jag inte hoppade av skolan,

För att jag fick hoppa av. Och då ville jag inte det. För jag hade ett val.

 

 

Åå jag vill verkligen gör lumpen.

Och jag är hundra procent säker på att jag klarar det.

Men ändå..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0